torsdag 18 april 2013


Hej på er alla!

Jag har som ni vet beslutat mig för att gå vidare till nya utmaningar. Efter fem härliga år på Norrskenet – först som lärare och sedan som rektor – så har jag efter svåra övervägningar tackat jag till ett annat arbete som rektor. Min framtida arbetsplats kommer att vara Kråkbergskolan och Kläppenskolan i Sunderbyn.

Jag kommer att sakna skolan och alla eleverna samt min personal oerhört mycket och det är ett tungt beslut att lämna, men också ett roligt beslut för att jag går mot andra utmaningar.  

Min sista arbetsdag är fredag den 19/4 och från och med måndag 22/4 har Norrskenet en ny rektor – det är Britt-Inger Snäll som kommer in som tillförordnad rektor under pågående rekrytering till rektorsposten på skolan.

Britt-Inger jobbar idag på Norrskenet i Boden och har många års erfarenhet som rektor.

Tack alla för denna fina tid och för allt jag fått vara med om och lära mig tillsammans med er!

En stor kram till er alla så ses vi i framtiden!
 
/Viktoria Björklund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar